Varför Zoezi? Med Zoezi kan du enkelt boka pass, hantera dina träningstillfällen och få en tydlig översikt över dina bokningar. Systemet är utformat för att vara användarvänligt och fungerar både via app och webb. Zoezi finns tillgänglig för nedladdning på iOS och Android.
Alla våra registrerade medlemmar måste boka sina träningspass i vårt bokningssystem inför varje pass. Har du ännu inte registrerat ett medlemskap men vill provträna? Detta finns tillgängligt i Zoezi leta efter “Provträna – 2 gånger” i appen eller via webben under medlemskap.
Instruktion: Boka pass i Zoezi
Öppna appen eller logga in via webb
Klicka på ”Logga in”
Välj inloggnignsmetoden som passar
Tryck på ”Schema” i menyn
Bläddra genom passen och klicka på passet för mer information
Bekräfta bokningen genom att trycka på ”Boka”
En grön markering visar att du är anmäld
För att se dina bokningar: Tryck på din profilbild > ”Min träningsöversikt”
Instruktion för vårdnadshavare
Om ditt barn inte är registrerat i Zoezi
Logga in på appen eller hemsidan.
Klicka på din profilbild för att komma till “Min sida”
Klicka på “Familj” (höger sida av skärmen).
Klicka på “Lägg till familjemedlem”. Detta skapar en kundprofil åt den andra personen.
Fyll i alla fält som krävs.
Specificera din roll gentemot personen du lägger till som familjemedlem genom kryssrutorna, rekommenderat att välja följande:
Hantera kontot åt personen
Boka åt personen
Du ska alltid betala för personen
Klicka på “Lägg till X”. Personen kommer få ett mail om att du lagt till denne i din Familj.
Klart!
Om ditt barn redan är registrerat i Zoezi
Logga in på appen eller hemsidan.
Navigera till “Min sida”
Klicka på “Familj”.
Klicka på “Lägg till familjemedlem”.
Fyll i ditt barns personnummer.
Klicka på “Koppla ihop med X”
Specificera din roll gentemot personen du lägger till som familjemedlem genom kryssrutorna, rekommenderat att välja följande:
Hantera kontot åt personen
Boka åt personen
Du ska alltid betala för personen
Klicka på “Skicka ansökan till”. Personen kommer få ett mail om att du ansökt om att koppla ihop era konton.
För att godkänna ansökan behöver du göra följande:
Logga ut ifrån appen och logga in med inloggningen för ditt barn.
Har du inte inloggningsuppgifterna så använda alternativet “Jag har glömt lösenordet”.
Navigera till “Min sida”.
Klicka på “Familj”.
Klicka på “Ansökningar”.
Godkänn ansökningen.
Nu kan du logga in med ditt egna konto och hantera bokningar för ditt barn.